Zelenski je pitao šta ljudi misle u Srbiji i zašto“

"Zelenski je pitao šta ljudi misle u Srbiji i zašto“ 



„Zelenski je pitao šta ljudi misle u Srbiji i zašto. Ja sam mu govorio šta je bilo 1999. godine i potvrdio da Srbija podržava teritorijalan integritet Ukrajine i nastaviće to da čini. Razgovarali smo o različitim oblicima saradnje. I oni moraju da razmišljaju kako će da obnove zemlju. Mislim da neće biti promene Ukrajine prema Srbiji što se tiče teritorijalnog integriteta“, rekao je Vučić. 


On je dodao da Ukrajina nikada protiv Srbije ništa nije učinila, kao što nije ni Srbija protiv Ukrajine

„Nismo se saglasili sa delom koji govori o sankcijama“

„Naš je posao da štitimo svoje intrese. Nismo se saglasili sa delom Deklaracije koji govori o sankcijama Rusiji, bio je još jedan pročitaću vam to precizno. Biće vruća jesen, jer situacija nije laka, biće još mnogo problema“, rekao je.


“Mi kao mala zemlja ne možemo da menjamo ono šta rade veliki. Ali smo uspeli da zamolimo i izdejstvujemo to da one stvari koje su protivne našoj politici ne nađu u samom tekstu deklaracije. To su bile dve važne stavke i ja ću o tome govoriti danas, sutra. Kad budem imao snage. Hvala im što su imali razumevanje za poziciju Srbije i za to što mi u ovom trenutku ima stvari za koje mi nismo spremni. Mi ne možemo da govorimo ko je zločinac. Niti smo tužioci niti sudije. Dajte da negde u nekoj zemlji nadležni rade svoj posao. Onoliko koliko je bilo moguće svoje smo interese zaštitili, istovremeno produbili odnose sa nekim zemljama“, rekao je.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Rusija spremna da pomogne Srbiji u stvaranju visokomobilnih oruzanih snaga izjavio sef Federalne sluzbe za vojno-tehnicku saradnju

"SRBIJI I MAĐARSKOJ BI TO BIO POVOD ZA RAT" Orban o dizanju u vazduh Severnog toka: Odmah smo stavili to do znanja

Još jedna pucnjava tokom noći na Kosovu: Krijumčari pucali na policajce, petoro uhapšenih